وبلاگ فروشگاه لوازم اداری و دفتری آرک

آنچه در مورد لوازم اداری، نگهداری از آنها، نحوه خرید و دکوراسیون اداری نیاز است بدانیم

وبلاگ فروشگاه لوازم اداری و دفتری آرک

آنچه در مورد لوازم اداری، نگهداری از آنها، نحوه خرید و دکوراسیون اداری نیاز است بدانیم

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

جدیدترین انواع مبلمان اداری
انواع مبلمان اداری

 

مبلمان اداری از وسایلی است که انتخاب هوشمندانه آن می تواند محیط کاری تان را چند برابر زیباتر کند و شما را حرفه ای تر نشان با دهد. در این مطلب در مورد انواع مبلمان اداری صحبت کردیم. با آرک شاپ همراه باشید.

زمانی که وارد یک شرکت یا اداره می شوید، در بدو ورودتان، احتمالاً تحت تأثیر دکوراسیون و وسایل شرکت قرار بگیرید. از همان بدو ورود، از مبلمان و طرز چیدمان، می توانید پرستیژ کاری آن شرکت را حدس بزنید. در صورتی که می خواهید یک شرکت معتبر و حرفه ای باشید و در فضایی که در اختیار دارید، بهترین مبلمان را برای نشستن مشتریان، قرارهای کاری و جلسات به کار ببرید، این مطلب را از دست ندهید. یک مبلمان حرفه ای و جذاب، می تواند کاری کند که جذابیت برند شما در نظر مشتریان و کارمندان تان چندین برابر شود.

دسته بندی انواع مبلمان اداری

مبلمان اداری معمولاً برای هر شخص که چه سمتی دارد، متفاوت است. مسلماً مبلمانی که برای مدیر عامل شرکت مورد استفاده قرار می گیرد، با مبلمانی که برای منشی شرکت استفاده می شود، سبک و سیاق متفاوتی دارد. پرستیژی که اتاق کاری یک مدیر باید داشته باشد، قطعاً در چشم شرکا و رقبا و مشتریان تاثیرگذار است. مبلمان اداری از نظر سبکی به انواع مختلفی تقسیم می شود:

انواع مبلمان اداری مدرن

یک سبک جدید در چیدمان و تولید، نوعی محبوب در میان انواع مدل های مبلمان اداری است. این مبل، کارایی بیشتر و سبک‌تر و راحت تر دارد. دیگر چه چیز می خواهید؟ مبلمان اداری مدرن با توجه به کاربرد و طرحی که دارند، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. این مبل ها را به راحتی می توانید جا به جا کنید. اغلب مبلمان مدرن، از لحاظ روانشناسی از رنگ های گرم و انرژی بخش تشکیل شده است. با توجه به طرح و استایل و موادی که در ساخت مبلمان به کار رفته است، قیمت متفاوتی نیز دارد.

انواع مبلمان اداری خاص

انواع مبلمان لوکس و خاص

در نگاه اول، مخاطب با دیدن این نوع مبلمان حس شگفتی و خاص بودن می کند. در واقع چشم نواز بودن این نوع مبلمان از ویژگی اصلی آن است. اگر هزینه برایتان مهم نیست، مبلمان لوکس می تواند با فضاسازی فوق العاده، جذابیت و برندینگ شما را چند برابر کند. اگر شرایط برای حمل و نقل با دقت این نوع مبلمان فراهم است و از لحاظ قیمت هم مشکلی ندارید، خیلی هم عالی! در انتخاب آن شک نکنید. در این نوع مبلمان همانطور که از اسمش پیداست، با سبک و سیاق خاصی روبرو هستید که شبیه به هیچ سبک دیگری نیست. مخصوص شما است. در واقع این نوع مبلمان ها از سری مبلمان هایی است که می توانید سفارش دهید تا برایتان طراحی کرده و بسازند.

انواع مبلمان اداری کلاسیک

نه فقط در ادبیات که در نوع مبلمان نیز سبک کلاسیک را می بینید. حتی مد و پوشاک نیز وارد این سبک شدند و شکل کلاسیک به خود گرفتند. مبلمان اداری کلاسیک معمولاً از چوب خام یا چوب درختان افرا، کاج یا راش درست شده است که با پوششی از رنگ پلی استر یا پلی اورتان آن را جلا می دهند. خوبی این نوع مبلمان، تمیز کردن آن هاست. این مبلمان نوعی شیکی و جذابیت خاصی به محیط کاری تان می دهد. استفاده از آن باعث می شود اتاق و فضای کارتان سلطنتی به نظر برسد. چیزی شبیه به سکانس پشت میز نشستن مارلون براندو در فیلم پدر خوانده!

کاربرد انواع مبلمان اداری

هر مبلمان اداری کاربرد متفاوتی دارد. بسته به نوع چیدمان، فضایی که در اختیار دارید، سبکی که می پسندید و کاربری که از میز انتظار دارید، هر کدام از انواع میز می تواند کاربرد متفاوتی داشته باشد. انواع میز چوبی، فلزی و شیشه ای می تواند در محل کارتان به زیبایی بدرخشند. برای پشت میز نشستن، برگزاری جلسات و کنفرانس ها، قرارهای کاری و… کاربرد هر مبلمان متفاوت است. اگر میزان فضا و نوع فعالیت تان را می دانید اما هنوز در انتخاب مبلمان مطمئن نیستید، آرک شاپ می تواند راهنمایی تان کند.

کاربردهای انواع مبلمان اداری

مسلماً میزی که برای معماری انتخاب می کنید، با میزی که برای حسابدارتان انتخاب می کنید، متفاوت است. در واقع با توجه به نوع نیاز کاربر میز، نوع میزی که برای او در نظر می گیرید، متفاوت است. با توجه به متریال، مرغوبیت و طراحی که این مبلمان دارد، قیمت متفاوتی نیز دارند. ام دی اف، آلومینیوم، چرم و شیشه از جمله متریالی است که در مبلمان به کار می رود. جدیدترین و لوکس ترین مبلمان سری مبلمان با متریال ام دی اف و آلومینیوم است. با وجود هزینه بالایی که نسبت به سایر مبلمان ها دارد، خیال تان راحت است که برای یک مبل بادوام و ماندگار هزینه کردید.

انواع مبلمان اداری شامل چیست؟

مبلمان اداری می تواند نمای کلی از فعالیت شما را نشان دهد. دو عاملی که در انتخاب انواع مبل باید در نظر داشته باشید زیبایی و استاندارد بودن مبل است. راحتی و آسایش کارکنان را در نظر بگیرید. قرار نیست شما یا کارمندتان ساعت ها روی مبلی بنشینید که نشستن روی آن از ساعت ها ایستادن، نیز خسته کننده باشد. به متریالی که در ساخت آن به کار رفته است، دقت کنید. انواع مبلمان اداری شامل موارد زیر است:

  • صندلی اداری
  • میز کنفرانس
  • میز اداری
  • میز مدیریت
  • مبل
  • نیم ست
  • جلومبلی
  • انواع میز کانتر
  • میز کارشناسی
  • میز پذیرایی اداری
  • انواع فایلینگ اداری

جمع بندی

برای اینکه بتوانید یک مبلمان اداری مناسب و خوب انتخاب کنید، بایستی ویژگی و انواع مبلمان اداری را به خوبی بشناسید و بنا به بودجه و نوع کاربری تان، بهترین مدل را انتخاب کنید. مهم ترین ویژگی که برای انواع مبلمان اداری باید در نظر داشته باشید، این است که اگر ساعت ها پشت میزتان نشسته و سپس از پشت آن بلند می شوید، گردن یا کمرتان درد نگرفته باشد. در واقع این مبلمان باید به گونه ای باشد که ارگونومی بدن را حفظ کرده باشد. در صورتی که برای انتخاب مبلمان اداری نیاز به راهنمایی دارید تا بهترین گزینه را برای فضای کارتان انتخاب کنید، کارشناسان آرک شاپ آماده راهنمایی شما هستند. همین حالا تماس بگیرید. در آرک شاپ قادر هستید انواع مبلمان اداری با طرح و رنگ متفاوت و قیمت مناسب در مشاهده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۰۰ ، ۰۶:۲۶
مصطفی حبیبی

تجهیز سالن کنفرانس

لیست تجهیزات اتاق کنفرانس

 

شاید شما هم با توجه به شغل خود هر هفته و یا هر ماه یک بار در سالن کنفرانس اداره یا کمپانی تجاری خود برای تشکیل جلسات شرکت می کنید. کسانی که این مکان را یکی از ضروریات کسب و کار می دانند در انتخاب تجهیزات اتاق کنفرانس دقت زیادی به خرج می دهند. با پیشرفت تکنولوژی سالن‌های کنفرانس از شکل سنتی خود خارج و به سمت سیستم های دیجیتال و کنترل مرکزی روی آورده اند. با گسترش کسب و کار و مدرن شدن تجارت ها سالن کنفرانسی که با تجهیزات لازم آماده شده باشد، می تواند سبب وقوع اتفاقات خوشی برای شرکت شود. اتاق کنفرانس در شرکت های تجاری کوچک کاربردهای متعدد دارد که از جمله آن ها می توان به برگزاری جلسات هفتگی، جشن ها، جلسات ویدئو کنفرانس و … اشاره کرد. امروزه شرکت های بزرگ و کوچک، سالنی مجهز به تجهیزاتی که بتوان در آن مطالب را ارائه داد، آماده می کنند که برای بهره‌وری بالا تجهیزات باید در دسترس باشند. در ادامه با لیست تجهیزات اتاق کنفرانس و قیمت آنها آشنا خواهید شد.

لیست تجهیزات لازم برای اتاق کنفرانس

همانطور که می دانید از ملزومات هر اتاق کنفرانسی تجهیزات آن است که نقص هر کدام می تواند در برگزاری جلسات و مراسمات ایراد وارد کند. در سالن های کنفرانس این تجهیزات را افراد متخصص نصب می کنند و تنظیمات لازم مانند تنظیم صدای بلندگو، نور پردازی و … توسط این افراد انجام می شود. لیست تجهیزات اتاق کنفرانس مهم و ضروری این اتاق عبارتند از:

  • میکروفن کنفرانس
  • دوربین
  • اسپیکر صوت جانبی
  • مانیتور
  • پروژکتور
  • پنل رومیزی
  • میز کنفرانس

تجهیزات سالن کنفرانس بی سیم

سالن کنفرانس هر شرکت یا اداره میزبان افراد خاصی است که علاوه بر طراحی ظاهری اتاق که می تواند جلب توجه کند، امکانات حرفه ای صوتی و تصویری می تواند سبب آسایش و آرامش حضار باشد. برای همین امر سیستم های متنوعی در بازار وجود دارد که نسبت به هر مکان می توان از آنها استفاده کرد. سیستم های کنفرانس بی سیم از بالاترین کیفیت ها برخوردار هستند و معایب این محصولات نسبت به مدل باسیم کمتر است. سیستم کنفرانس بی سیم و میکروفن بی سیم از تجهیزات بی سیم اتاق های کنفرانس می باشد.

سیستم کنفرانس که شامل سیستم صوتی و تصویری می باشد که در نوع بی سیم سیستم کنفرانس صوت ها و تصویر ها بدون تصویر به مانیتورها و بلندگو ها ارسال می شود. کاربرد حالت بی سیم خیلی راحت تر از نوع باسیم است، زیرا نیاز به کابل کشی ندارد. در حالت بی سیم اتصال کنسول ها به منبع تغذیه با شبکه بی سیم روی می دهد، با این کار نصب و در صورت نیاز جابجایی کنسول ها بسیار آسان تر از حالت های دیگر ممکن می شود. میکروفن بی سیم یکی دیگر از تجهیزات بی سیم اتاق کنفرانس است. این مدل از میکروفون کنفرانس از فناوری وای فای برای برقراری ارتباط استفاده می کند و مزیت آن، آزادی عمل جهت جابجا کردن میکروفون و همچنین جلوگیری از بروز مشکلات کابل است. عمر باتری این محصولات محدود است اما امکان تعویض باتری وجود دارد و در سالن های کنفرانس های بزرگ نیز برای همایش های چند ساعته از همین میکروفن ها استفاده می کنند.

 

لیست تجهیزات تصویری سالن کنفرانس

تجهیزات تصویری سالن کنفرانس

در یک سالن کنفرانس مجهز که حضار با آرامش می توانند از جزئیات جلسه با خبر شوند، نیازمند تجهیزات اتاق کنفرانس تصویری هستیم تا اگر فاصله زیاد است تصاویر با کیفیت مناسب به چشم حضار برسد و اگر نیاز باشد تصاویری از لپ تاب به جمع ارائه شود و مطالب مهمی در آن زمینه به نفرات حاضر در آن اتاق ارائه شود. از مم ترین تجهیزات تصویری می توان به مانیتور و ویدئو پروژکتور اشاره کرد.

اگر تعداد شرکت کنندگان نشسته در صندلی کنفرانسی در اتاق کنفرانس بیشتر باشد شاید نمایشگر نتواند نیاز جلسه را برطرف کند و به همین منظور باید از یک پروژکتور با کیفیت استفاده شود. پروژکتورهای امروزی پیشرفت های خوبی کرده اند، چنانکه امروزه دیگر با روشن کردن پروژکتورها نیازی به خاموش کردن نور اتاق نیست. پرده پروژکتور نیز برای این وسیله نیاز خواهد بود. البته پرده ها نیز کیفیت های متفاوتی دارند که برای هرچه بهتر نشان دادن تصاویر بهتر است از پرده های با کیفیت استفاده شود. در پرده های امروزی یک موتور برای کنترل بالا و پایین آوردن آن در نظر گرفته شده است در سالن های همایش با توجه به فضایی که در آنجا قرار است برنامه ای اجرا شود از پروژکتور های مختلف می توان استفاده کرد.

مانیتور یکی دیگر از تجهیزات تصویری اتاق کنفرانس اداری است که اغلب برای هر فرد حاضر در جلسه یک مانیتور در نظر گرفته می شود که تمام مطالب ارائه شده در مانیتور افراد نشان داده شود تا افراد بیشترین توجه و تمرکز را به آن داشته باشند. این محصولات در ابعاد مختلفی به بازار عرضه می شود که هر شرکت می تواند با توجه به نیاز خود مانیتور مورد نظر را انتخاب کند.

 

لیست تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

بدون شک اگر صوت در یک اتاق کنفرانس به صورت مناسب پخش نشود، کیفیت جلسه پایین می آید و بازدهی آن به حداقل می رسد. سیستم صوتی به ارائه دهندگان این کمک را می کند که صدای آنها به بهترین نحو به گوش مستمعین برسد. تجهیزات اتاق کنفرانس باید نسبت به ابعاد محیط انتخاب شوند مثلاً برای یک فضای کوچک سیستم صوتی قدرتمند مناسب نخواهد بود و پخش صدای زیاد نیز مستمعین را اذیت خواهد کرد؛ بنابراین سیستم صوتی یکی از فاکتور های مهم در تجهیزات صوتی سالن کنفرانس است. میکروفن و بلندگو دو مولفه دیگر در پخش صوت در اتاق کنفرانس است.

یک سیستم کنفرانس صوتی همچنین شامل یونیت های شرکت کننده و یونیت مدیر جلسه است. هر یک از این یونیت ها می توانند امکانات مختلفی را داشته باشند که ازجمله آنها امکان رهگیری احراز هویت و غیره از جمله کاربردهای این ابزارها می باشد. میکروفون اساسی ترین رکن سیستم کنفرانس است. میز کنفرانس نیز باید به گونه ای طراحی شود که در صورت استفاده از این تجهیزات جوابگو باشد. میزهای کنفرانس زیادی برای این موارد در دست تولید هستند که می توانید با کمی تحقیق بهترین مدل از آن ها را برای شرکت خود تهیه کنید.

 با تمام امکانات سیستم کنفرانس، علاوه بر آن اسپیکر سالن کنفرانس نیز یکی از مهم ترین وسایلی است که برای تجهیز سالن جلسات به آن نیاز است. در حال حاضر شرکت‌های زیادی اقدام به تولید اسپیکر سالن کنفرانس کرده‌اند که این ابزار یکی دیگر از مهم ترین وسایل این سالن است که اهمیت ویژه ای دارد.

قیمت تجهیزات سالن کنفرانسی

یکی از فاکتورهای مهم هر محصول که برای هر کاربر اهمیت به سزایی دارد قیمت آن است. در تجهیزات اتاق کنفرانس نیز این مورد اهمیت خاص خود را دارد و عوامل زیادی دست به دست هم می دهند تا این تجهیزات قیمت متفاوتی داشته باشند. برای مثال آنالوگ یا دیجیتالی بودن کنسول های میکروفن می تواند در قیمت تأثیر داشته باشد. نوع برند هر یک از تجهیزات، قدرت آنها، تعداد دوربین ها و یا بلندگوها نیز در این مورد بسیار مؤثر هستند.

لوازم اداری متنوع در سایت های مختلف و با برندهای مختلف برای فروش عرضه شده اند که برای انتخاب صحیح نیاز به یک تحقیق میدانی است که برخی از افراد شرکت که مسئولیت خرید را بر عهده دارند می بایست این کار را با دقت زیادی انجام دهند و متناسب ترین لوازم را نسبت به محیط تهیه کنند. سایت طنین سیما با آگاهی دادن به مشتری و دارا بودن مقالات بسیاری در زمینه تجهیزات سالن کنفرانس می تواند گزینه مناسبی برای خرید این تجهیزات برای شرکت شما باشد. با مراجعه به سایت و خواندن مقالات، هر آنچه که نیاز است را از این سایت تهیه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ فروردين ۰۰ ، ۲۰:۳۰
مصطفی حبیبی